Ascolta !"U missiavu di salsa di ostriche" di Xiang'an parla di u 40u anniversariu di a Zona Ecunomica Speciale di Xiamen ......

cumpagnia

Un omu, una pignatta, una bicicletta
Hà travagliatu duru, hà sfondatu è hà guidatu a strada
U miraculu di l'affari hà creatu in u paese di pescatori di Xiang'an
U miraculu di l'affari chì hà creatu in u paese di pescatori di Xiang'an hè sempre parlatu è celebratu oghje.
Sè Xiamen hè un microcosmu di a riforma di China è apertura
poi a so storia d'imprenditorialità
hè u 40 anniversariu di a Zona Economica Speciale di Xiamen
Una pratica viva di guidà u sviluppu di l'imprese

Fighjate >>

Ltd hè una impresa d'alta tecnulugia orientata à l'esportazione stabilita in u 1980, specializata in a produzzione è l'esportazione di succhi d'ostriche, salsa di ostriche è altri cundimenti di frutti di mare.

Nantu à l'anni, a cumpagnia hà assai segni onorarii grossi cum'è "Xiamen Old Brand" è "Famous Trademark of Fujian Province".

A so pruduzzione di u sucu di ostriche Yangjiang è l'oliu d'ostriche hè riccu in gustu è aroma è vende bè in più di 30 paesi cum'è Giappone, Corea, Singapore è Malaysia, cù u voluminu di l'esportazione di u sucu di ostriche chì si trova in prima linea in l'industria.

nutizie
nutizie

U ventu vene da u mare, grazie per u rigalu di u mare >>

A Comunità Qiongtou hè circundata da u mare da trè lati.Da l'ultimu pianu di Xiamen Yangjiang Food Co., Ltd., pudete vede u mare senza limiti.Oceanu blu, opportunità di cummerciale illimitate, l'opportunità di cummerciale di Lin Guofa venenu da questu.

U predecessore di Yangjiang Food Co., Ltd. era un attellu di famiglia umile.Prima di a custruzzione di a Zona Ecunomica Speciale di Xiamen in l'anni 1980, Lin Guofa, un Qiongtou natu in u 1960, hà scupertu assai opportunità di cummerciale - Qiongtou in Linhai hè riccu di pruduzzione Ostriche (vale à dì, ostriche), a ghjente Qiongtou in i dinastii passati spessu bollita. ostriche è siccate in ostriche secche.Quandu si coccia l'ostriche, una grande quantità d'acqua d'ostriche seria prodotta.A ghjente di Qiongtou usava tecniche tradiziunali per bolliri una parte di a zuppa.A salsa d'ostriche hè aduprata per a freschezza in a cucina di ogni ghjornu, ma solu in picculi quantità, solu per u cunsumu in casa.

Solu Lin Guofa hà trovu una opportunità di cummerciale da ellu, cusì hà stallatu dui grandi vasi in casa, è hà cuminciatu à raffinà a salsa d'ostriche "turnendu i rifiuti in un tesoru" cunfidendu nantu à l'artighjanu tradiziunale tramandatu da l'antenati di Qiongtou da generazione in generazione.A causa di i so intenzioni estremi è l'obsessione eccessiva, a ghjente intornu à ellu ùn hà micca capitu u so cumpurtamentu è u mandò à un ospedale mentale.

Cù a forza di u vitellu nascitu micca paura di tigri, Lin Guofa hà ancu sceltu per andà in Guangzhou per vende salsa di ostriche.Ma hà sbattutu un muru in ogni locu, è hè diventatu un omu senza casa.Tuttavia, Lin Guofa hà cridutu fermamente chì ci era un mercatu per u sucu di ostriche, cusì hà sceltu di vultà in a so cità nativa per truvà una manera di esce.Dopu à centinaie di pratica, hà finalmente fattu u sucu di ostriche chì cumpiava i requisiti di qualità.

nutizie

U travagliu di un omu chì ama à travaglià dura vincerà

nutizie
nutizie

In u 1981, Xiamen hà iniziatu ufficialmente a custruzzione di a Zona Ecunomica Speciale.In u stessu annu, un fabricatore giapponese in Xiamen cercava u sucu d'ostriche, è u zuccu di ostriche di Lin Guofa era cusì satisfacente chì u so primu affari si n'andò à l'esteru, è cusì cugliera u primu bucket d'oru in a so vita.

Cavalcate nantu à l'onda di riforma è apertura è l'uppurtunità di i tempi di u sviluppu di a Zona Ecunomica Speciale di Xiamen, Lin Guofa hà sappiutu espansione u so trasfurmazioni di u sucu di ostriche è l'esportazione cù u benefiziu di i pionieri.

Au fil des ans, il a toujours été attentif à la communauté et à sa ville natale, fournissant des emplois aux villageois de Qiongtou et recrutant du travail local pour travailler dans l'usine.Cum'è presidente di l'Associazione per a Promozione di l'Educazione di Qiongtou, hà datu un esempiu per i studienti di Qiongtou donendu soldi à e scole è hè cunnisciutu affettuosamente da i zitelli cum'è "Oyster Oil Grandpa".Duranti l'epidemie, hà pigliatu u capu di fà donazioni.In l'ultimi anni, Lin Guofa hè stata premiata a "Medaglia di u travagliu di u ghjornu di maghju di a Pruvincia di Fujian" è u "Primu Imprenditore eccezziunale di Xiamen", è hè statu elettu cum'è membru di u CPPCC per parechje volte.

Quarant'anni in preparazione

- Apprezzazione, gioia, sfida è prugressu
- Una distillazione di l'ultimi 40 anni di storia di Yangtze
- Una visione di i prossimi quarant'anni

nutizie
nutizie

U 24 di dicembre, Xiamen Yangtze Food Co., Ltd hà celebratu u so 40 anniversariu riunendu l'impiegati novi è vechji per parlà di u sviluppu.Ch'elli sò novi impiegati chì sò stati cù a cumpagnia per un annu o vechji impiegati chì sò stati cù a cumpagnia per più di 30 anni, sò tutti aspittendu un altru annu brillanti.

À a riunione, u presidente Lin Guofa hà dettu: "Per ottene una carriera, duvete avè un immensu amore per questu, cunsacratevi è trattà cum'è parte di a vostra vita".Hè cù stu sognu di travagliu duru chì hà iniziatu a primavera di u sviluppu corporativu in u sviluppu di a Zona Economica Speciale di Xiamen.

Quarant'anni in preparazione !Lin Guofa aspetta à a seconda primavera di u sviluppu di a so cumpagnia, dopu à a custruzzione di Xiamen Special Economic Zone in un novu viaghju è scrive un novu capitulu.Cum'è dicenu, "solu quandu travagliate duramente pudete vince", cusì hè u dirittu à fà !

nutizie

Tempu di Postu: Mar-04-2022